Lill-lördag :)

Hej vänner!

Nu är jag hemma från Karlshamn. Dagarna är långa, men idag har det gått snabbt :) Jag har stått och strykt påslakan halva dagen eller nåt haha! Och sen fick jag belöningen när det var dags att bädda upp sängen i skyltfönstret :) Brukar inte vara så kul att bädda sängen hemma, men i butik är det en annan sak, och så kommer kunder och säger att det är såå fint det man gör och då blir man så glad :) Så bor ni Karlshamn kan ni gå till Hemtex och beskåda mitt verk ;)

Nu sitter jag framför teven och käkar lasagne samtidigt som katten Gustaf är på teve :) Roligt sammanträffande haha! Efter maten tänkte jag gå ut och putsa mina bilrutor med fönsterputs. Ser ju knappt ut när solen står på!

Ja just det! Jag var inne på H&M också en runda (farligt, farligt). Skulle egentligen bara ha bytt bikiniöverdelen jag köpte häromdan, men det blev två nya köp också! Linnet som jag har tänkt beställa hur länge som helst, som bara tar slut hela tiden! Det hittade jag :) LYCKA! Haha. Tillochmed tjejen i kassan kommenterade linnet. "Åh, har vi fått in dom linnena igen? De tar slut hela tiden, men de är såå fina!" :) Och så blev det lite trosor också som är bra & ha :)
Kommentarer
Skrivet av: Johan

haha mjaaa bra :D

Datum: 2010-04-07 | Tid: 19:55:47
Skrivet av: Jonna

Oh, vad var det för linne? Nyfiken ju :) Haha..

Datum: 2010-04-07 | Tid: 23:07:50
URL:http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0