Helg!

Hej vänner!

Jag kom inte upp fullt så tidigt som jag hade tänkt mig idag. Ställde klockan på 8 men kom inte upp förrän halv 10! Haha. Var sjukt trött. Men jag hann ändå ner till AF och fick en signatur på min ersättningslapp :)

Sen var det dags för jobb. Jobbade 12-18, men fick hjälpa till med stängningen vilket tog lite extra tid så halv 7 var jag påväg hem igen. Jättekul att jag får lära mig så mycket så tidigt :) Fick också lära mig hur man lägger in nya varor i systemet. Muchos trevligt ;P

Sitter nu och väntar på älsklingen min. Tror det blir en riktig myskväll vid teven med gottis. Jag är ganska sugen på Coca Cola, men jag tror inte vi har någon hemma så man kanske skulle köra och köpa?

Vad har ni för skoj för er ikväll/i helgen? :)
Kommentarer
Skrivet av: Jouline

Sv: Ja det är väl nackdelen med att ha vit soffa^^ visserligen så har jag filtar över sofforna men smutsiga blir dom ändå^^ Speciellt armstöden då dom inte är skyddade med något. Som tur är är det tyg som man kan ta av och tvätta, men nu har jag fått några fläckar som ej går bort så det får nog bli kemtvätten nästa gång.

Datum: 2010-04-17 | Tid: 14:05:23
URL:http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0