Färdig för dagen!

Hej vänner!

Nu har jag precis lagt ifrån mig mitt arbete och ska sätta mig framför teven och kolla på The Good Wife :) Jobbade 10-14 inne i butiken, fotade och kom överens med chefen hur allt skulle se ut och fick även ha hand om butiken medans Madde var på lunch :)

Sen åkte jag hem och åt lite nudlar innan jag begav mig in till Krstd för att byta skorna jag ångrade mig om igår :) Det gick jättebra så nu har jag både de svarta och vita sandalerna, grrryymt snygga må jag säga! :) Visar imorrn. Tyckte det kändes onödigt att ha åkt in till stan bara för att byta skorna, så jag svängde inom Elgiganten där jag hittade OBH Nordicas Volumaster (som jag har funderat på köpa) på kampanjpris för 399:- :) Jag slog till!

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0