F r e d a g - 2 3 a p r i l

Denna veckan har gått ganska långsamt, har inte haft så mycket att göra, till skillnad från i förra veckan när man fortfarande hade praktiken att gå till varje dag :) Denna veckan har jag bara jobbat tisdag, tråkigt. Vill jobba meer :)

Men nu är det iaf helg, och den inleds med att älskling kommer hit ikväll :) Imorrn ska lilla bilen min lämnas på reparation och sen bär det av till Svängsta och grillfest i Mörrum :) Mys! Hoppas det blir fint väder :) På söndag hoppas jag också på fint väder för då ska älskling spela match, och jag ska titta på :P Kan ju inte säga att jag är så värst road av att titta på fotboll men man får väl offra sig nån gång :)


Senast jag var och tittade när älsk spelade - förra sommaren :) Nr 17 i gult <3
Kommentarer
Skrivet av: Marie

Vilken härlig bild. =)

Ha en bra dag.

Datum: 2010-04-24 | Tid: 09:01:12
URL:lhttp://mandestrom.webblogg.se
Skrivet av: Marie

Det var jag som skrev.. =)

Datum: 2010-04-24 | Tid: 09:01:29
URL:http://mandelstrom.webblogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0