Boksäsong :)

Hej vänner!

Idag är det Valborg, har fortfarande inga planer för kvällen, men vi stannar nog bara hemma om det inte finns någon brasa att titta på. Mamma & jag var i affären tidigare och köpte med oss en fin ananas som vi tänkte grilla på grillpannan och ha glass till :) Mumma!

Sitter förövrigt och funderar på att beställa lite böcker från cdon. Brukar ju bli en del läsande under sommarmånaderna, så man får ju bunkra upp :) Läser ju för tillfället Shutter Island som faktiskt är riktigt bra. Så den lär jag läsa ut innan sommarjobbet börjar, och därför behöver jag nån mer :)

Synd är det att inte den femte Dexter-boken kommer förrän efter sommaren. De andra fyra läste jag allihopa förra året, de gick åt som smör :) Riktigt bra böcker, kan knappt bärga mig! Förrutom de fyra läste jag även Marley & jag, Sex & the city samt Danny-boy & kärleken. Alla bra böcker! :)


Bok 3, 2 & 4 i serien. Äger inte bok 1 än, vill egentligen ha den i samma utgåva som de ovan. Alla dessa är på engelska :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Javisst är den. Kommer man bara förbi början, som är lite seg, så blir den riktigt bra! Nu har jag faktiskt inte läst så mycket Stephen King av den anledning att han skall ju vara kungen av skräck och skräck är jag inte så förtjust i. Thrillers däremot går bra. Men man borde kanske ge Stephen King ett försök? Eller Dexter? ;)

Datum: 2010-05-01 | Tid: 14:02:50
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0