Älskade Ammie

Idag är det en sorgens dag. Klockan halv 10 kom mamma in på mitt rum cch berättade att vi skulle till veterinären med Ammie klockan 11, för att ta bort henne. Hon har varit dålig länge, inte precis ätit något på runt 2 veckor. Kanske fått i henne någon bit pålägg eller så, men hon har absolut inte rört sin egen mat. Vågar nästan påstå att hon på slutet bara vägde runt 6kg, och tidigare, när hon var frisk, vägde hon runt 11kg. Stackars lilla Ammie :(

Det var första gången jag var med vid en avlivning (hatar det ordet), och det var självklart jobbigt :( Men jag är ändå glad att jag var med och kunde ta farväl. Fick aldrig det med Ante, och han var "min" hund, och det tycker jag är hemskt :( Nu ska Ammie få vila bredvid sin bror, och slippa lida mer. Nu har du det bra gumman <3
Kommentarer
Skrivet av: Anna

Fin bild.

Datum: 2010-04-26 | Tid: 20:14:57
URL:http://smultronet1.blogg.se/
Skrivet av: Jonna

Usch & fy vad hemskt :(

Datum: 2010-04-27 | Tid: 08:12:07
URL:http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0