Nymodigheter på datorn



Såhär ser mitt skrivbord ut nu. Älsk har installerat Windows 7 till mig :) Bakgrundsbilden är min egna som jag tog i somras :)

Har också installerat nya Sims-expansionen, och hunnit med att testa liite. Ganska kul, men det verkar vara ganska styrt ändå som expeditionsresor och inte sol&bad som det har varit förr, i Sims 2. Men jag har som sagt inte hunnit spela så mycket så jag får kanske återkomma om det :)

Ikväll blir det mys med älskling. Vi har huset för oss själva så vi ska bara ta det lugnt och titta på Idol och lite sånt :) Kanske lite glass med blåbär senare? MUMS!
Kommentarer
Skrivet av: Ida

Det var roligt igår, tack för det :) Jättefin blogg med, du kan ju hjälpa mej....? haha!:D min är tråkig!

Datum: 2009-11-22 | Tid: 11:15:39

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0