Mat-Tina

Sitter och tittar på Tinas cookalong, med Felix Herngren. Skoj! Han är rolig på ett avspänt sätt. Han verkar inte ens försöka vara rolig, han bara är det! Och går helt sin egen väg. Eller ja, kanske snarare sin mammas väg :D Litar inte alls på Tina, utan frågar sin mamma hela tiden hur hon brukar göra :D Haha.

Blir nog inte så mycket mer tv-tittande ikväll. Kanske kollar lite på Scrubs innan jag går & lägger mig bara. Är trött idag, detta gråa höstväder! USCH!

Imorrn ska jag på möte i Karlshamn igen. Tråkigt. Börjar bli less på det. Men det är nog bara hösstvädret som talar egentligen. Blir alltid så deppig av det :/ Nu fortsätter Tina!
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Är du hos en jobb coach? :D

Datum: 2009-11-16 | Tid: 21:44:31
URL:http://mariamagnell.blogg.se/
Skrivet av: Maria

Ska jag vara ärlig?! Jag vet inte hur man svarar. får ta reda på det :p jasså då kommer du nog att träffa min pappa han är nämligen oxå där. han ska till k.hamn vid 14. jo man får ju göra det. Får se vad de säger på mitt möte med handledaren.

Datum: 2009-11-17 | Tid: 12:31:23
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0