Lasse!



Här kommer en bild från igår. Det var en sjuuukt bra spelning och publiken var underbar. Jag tror Lasse blev riktigt rörd av uppbackningen han fick :) En magisk kväll!

Låtar som spelades:
Järnvägsspår (bra inledning)
Dunkla rum
För dig (jättefin låt verkligen)
Åt samma håll (älskar denna låten!)
Kedjebrev
Du får mig (ååh den är så fiiin)
Varning för ras
Hugger i sten
Söndag 13.3.99
I Stockholm
Solen i ögonen (allsång!)
Elegi
Kom ihåg mig
Jag får liksom ingen ordning (ösigt & Braaa)
Elden
Om du lämnade mig nu
Ett sällsynt exemplar (sjuuukt bra!!)
Söndermarken

Det var nog inte ens alla, det var några jag inte kände igen, tyvärr har jag inte hört alla hans låtar, men de flesta kände jag igen iaf :)



Här är sällskapet för kvällen, Johan & Ida :) Mycket trevlig kväll var det :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0