Jag kunde inte låta bli...



Jag och älsklingen var på Markislagret igår och tittade på julgrejerna och jag kunde bara inte låta bli att köpa dessa urgulliga prydnadssaker ;P Billiga var dom allihopa också! Ljushållaren kostade 28kr, Tomten 19,90kr, och det söta hjärtat kostade 29,90kr. Tomten matchar dessutom en ljusstake jag köpte för ett tag sen, som är gjord av samma designer, Carin Kry :) Älskar hennes saker, så fort jag hittar nåt som jag gillar så tro fan att det är hon som har designat det! Haha. Nästan iaf :D

Tyvärr har jag ju inte så mycket plats för prydnadssaker på mitt rum, så antagligen åker de väl ner i nån kartong tills man kan flytta till egen lägenhet. *suck* Vill flytta nuuu!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0