Nyårsfirande i Svängsta

Hej hopp! Idag bär det av mot Svängsta där älsklingen och jag ska fira nyår med Pierre & Mimmi :) Det kommer bli trerätters middag och såklart kommer pojkarna skjuta raketer :) Själv tittar jag hellre på, känns säkrare så, haha. Fast man vet aldrig, förra året välte älsklings ena raket och for iväg rakt emot oss, så alla fick springa. Kunde gått illa, men som tur var blev ingen skadad :)

Vad ska ni andra göra på nyår? :)



Det här är vår "going-away-gift" som Pierre & Mimmi ska få. Det är en vinflaska, om ni inte ser det :) Jag vågar skriva det för jag tror inte de vet om min blogg :) Jag är stolt över mig själv som lyckats slå in en vinflaska ändå. Jag lärde mig på tv hur man skulle göra :) Men jag modifierade lite, på tv gjorde de ingen spets neråt, men jag tyckte det blev ganska häftigt :) Fast det var faktiskt mammas idé ;D
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0