Måndag efter 2:a advent

Hej! Idag har varit en ganska mysig dag. Har varit en runda inne i stan med älskling. Shoppade hela TVÅ par jeans, visar kanske dem en annan dag. Och så köpte jag en julklapp och lite saker till pappa som han behövde till badrummet tror jag? :P

Hade mina nya stövletter på mig, för första gången, och fy fan vad ont jag hade i mina fötter sen! Tar nog ett tag att vänja sig, hoppas jag. Lite jobbigt om man alltid ska få ont i fötterna av dom :( Men man kanske kan köpa något inlägg som dämpar?

Senare på kvällen så bakade vi kladdkaka och gud vad kladdig den blev! Haha. Körde efter ett nytt recept, och det stod att den skulle vara inne mellan 10-20 min beroende på hur kladdig den skulle vara, så vi tänkte att då tar vi en kortare tid för vi ville ha den ganska kladdig, och väntar man för länge så brukar de bli torra, men den blev verkligen kladdig :P Nästan rinnig haha, men den var god ändå :)

Nu blir det kanske lite spel på ps3:an innan mor och far kommer hem och vill ha tv:n :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0