Heldag med Sims

Hej alla. Idag har jag inte gjort ett skit förrutom att spela Sims :) Okey, jag har faktiskt varit iväg med insamlingen, och så har jag varit på systembolaget och inhandlat dricka till nyår :) Och så var jag ju faktiskt en runda inom apoteket och köpte lite saker till mamma också :) Fan med folk det var där! Blev rädd att det skulle vara lika mycket folk på systembolaget, men där var det helt folktomt! Skönt :)

Så sen dess har jag suttit fastklistrad här. Jag är inne på femte generationen av den första familjen jag gjorde i Sims 3. Det började med Guy och Lucy Fierce, som fick barnen Anthony och Carla. Anthony gifte sig med sin tonårskärlek Denize och de skaffade hela fem barn, alla flickor! Sen blev de vuxna en efter en. Första dottern, Bonnie (som faktiskt har en tvillingsyster som heter Becca) fick upp ögonen för Zeb, som var gift med Allis, men det var inget hinder för Bonnie! De har nu sex döttrar! Än så länge har jag bara lyckats att få en pojke i den här släkten, och det är Beccas son Tobias :P Invecklat? Det är inte ens hela storyn ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0