Ferrari-naglar

Hejsan hoppsan! Sitter hos älsklingen och målar naglarna. Rött ska det vara ikväll! :) Eller, jag väntar på att ena handen ska torka så jag kan måla den andra :P Det är inte det lättaste att skriva med en hand, men det går iaf ganska snabbt, och än har jag inte skrivit fel nånstans :P Man kanske skulle börja skriva med en hand? Haha.

Iaf, vi kommer dra bort till Pierre & Mimmi vid 6-7-tiden och sen blir det väl att börja på efterrätten direkt. Den ska nämligen stå i kylen i 4 timmar! Fan vad gott det kommer bli :) Mumma! Vi gör inget avancerat dock. Det orkar vi inte :P På nyår ska man ha kul, inte stå och slava i köket! :)

Nu tror jag att jag kan måla andra handen. Vi hörs igen nästa år! ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0