Dags för sängen snart

Tror jag ska gotta ner mig under täcket och titta på ett avsnitt av Dexter, eller kanske Scrubs...svårt val :P

Imorrn blir en späckad dag iaf, jag ska ha ett telefonsamtal med min coach, åka till banken i Sölvesborg, plugga, ha mitt muntliga prov och kanske hjälpa mamma att handla på kvällen också. Sen hade jag egentligen behövt träna men undrar om jag hinner det?

Nu ska jag iaf gå och borsta tänderna och göra mig redo för den varma goa sängen därnere :) Det blir nog Scrubs ;)

Puss på er!
Kommentarer
Skrivet av: Jouline

Hej tjejen!

Nu tävlar jag ut en unik hårprodukt i min blogg. Vill du vara med? så kika gärna in :)

Ha det gott!

Datum: 2009-12-10 | Tid: 00:53:49
URL:http://stylebyjouline.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0