Då har man träffat idolerna med ;P

Lyckades ta mig hem från Kristianstad med hjälp av min snälla bror :) Fyfan vad kallt! Men man får offra sig lite ju ;) Har varit och sett Calle och Erik, samt träffat dom! Fast jag sa inget till Erik haha! Glömde helt bort honom, den stackarn. Calle var lika bra live som han var på tv, fast det var ju iofs live där också, fast man satt hemma i soffan och såg det. Köpte Calles skiva också och sitter och lyssnar på den nu. Kanske slänger upp en kort recension av den imorrn, när jag har hunnit lyssna mer än en gång :) Tänkte bjuda på lite bilder från kvällen, så här kommer de:


Erik uppträdde med två låtar, 18 and life och Is it true? :)

Calle sjöng tre låtar, Free fallin, Hungry Heart och Walking in Memphis.

Och så sjöng de vinnarlåten Higher tillsammans :) (inte på den här bilden dock)

Calle blev utnämnd till ambassadör för Kristianstad, kul!

Och så träffade jag Calle och fick min skiva signerad och fick ta den här fina bilden ;) Han var lika trevlig som han verkar vara, go kille ;P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0