Äntligen färdig!

Ja, äntligen är jag färdig med kursen i Turism och jag fick faktiskt vg! :D Ett starkt vg dessutom så jag är sjukt nöjd! Fick tillomed hoppa över g-frågorna för hon tyckte att jag hade visat att jag kunde dom i uppgifterna jag gjort tidigare (där man dock fick använda sig av boken) :P Men jag klagar inte :) Skönt att äntligen ha gjort det, blev ju uppskjutet 1½ vecka så jag var rädd att jag skulle ha glömt allt idag. Men har pluggat satan, och sen frågade hon inte ens om dom sakerna! Haha. Hon frågade mest om saker där jag fick chansa hejvilt, lät ungefär "ööh jaaa....kaaanske så och så och så?" Sen sa hon ja, det är rätt, men också det här och det här, men jättebra! :D Hehe.

Nu ska jag ta det lugnt bara tills jag ska ner till Maxi och handla med mamma :)
Kommentarer
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Haha ; ) Eller hur! :D

Datum: 2009-12-10 | Tid: 23:20:33
URL:http://lindablom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0