2012



Igår kväll såg vi filmen 2012. Har velat se den länge nu, men det har inte blivit av, förräns igår då :)

Filmen var bra, sjukt snygga effekter, det såg jätteverkligt ut! Storyn var klart den typiska amerikanska, lite halvt tårdrypande, hjältesagan som vi är vana vid att se. Men den var bra. Bra skådisar, kul med Woody Harrelson i birollen som den galna killen som faktiskt vet vad som ska hända och inte är rädd! Det är nästan så jag blev rädd när jag såg allt som hände och med tanken i bakhuvudet att mayaindianerna faktiskt har förutspått att detta ska hända!

Helt klart sevärd film, och jag ger den 7/10  i betyg :)
Kommentarer
Skrivet av: Anne

I've seen this movie as well, in the theatre :)

It was a bit generic at the end ofcourse, apparently it's forbidden for the hero to die :p

It would have made it a much better ending i think.

Datum: 2009-12-23 | Tid: 00:46:59
Skrivet av: Anonym

hmm, 7/10 var lite väl mycket hörru! så snygga var inte effekterna, kolla bara på hela scenen med bilen som kör igenom staden...



för mig får den inte ens 5/10, men om du ger den så högt, får vi se vad du ger Avatar när du sett den :)

Datum: 2009-12-23 | Tid: 18:24:37

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0