Ny plattis?



Är lite inne på att köpa en ny plattång då jag börjar känna att min gamla Björn Axén-tång inte riktigt håller måttet längre. Den sliter verkligen på håret, och eftersom jag använder plattång i stort sett varje dag så kan det kanske vara värt pengarna att köpa en dyrare som inte sliter så mycket på håret?

Har kollat in denna från Ghd, men den kostar 2000 spänn! Just nu lutar det mellan den och Ga.Ma Cp1 som kostar 499:-. Så antingen pungar jag ut med 2000:- och får en riktigt bra plattång som antagligen kommer hålla i många, många år framöver. Eller så köper jag en lite sämre för 500:-. Grejen är bara att jag inte riktigt vet vad det är som gör ghd bättre än Ga.Ma. Hade jag vetat det hade kanske beslutet blivit lite enklare att ta.

Så är det någon som har upplysningar så bara hör av er :P

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0