S k i s s t e k n i k

Hej svejs. Då var det lördag, fast det känns som söndag faktiskt. Antagligen för att jag inte var i skolan igår. Då var det eget arbete som gällde, så jag och älskling åkte till Väla :) Uppgiften var att skissa upp en butiksmiljö i enpunkts- eller tvåpunktsperspektiv, så jag tog lite foton i olika riktningar så jag kan sitta ner i lugn och ro här hemma och skissa upp det :)

I torsdags hade vi lektion i skissteknik och då fick vi lära oss att rita enpunktsperspektiv. Riktigt roligt! Jag som brukar vara skitdålig på att rita, blir så nöjd när man lyckas rita något som faktiskt ser helt okey ut :) Tänkte visa er hur resultatet blev, även om den inte är helt färdig.
Här är den:

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0