Macbook vs. PC



Jag har sedan jag började plugga blivit lite sugen på att skaffa mig en macbook. Min gamla pc sjunger lite på sista versen, har haft den i lite över två år nu. Batteriet har dött så jag måste ha strömsladden i, annars dör den. Och den blir skitvarm, skitsnabbt.

Frågan är dock om en mac håller bättre än en pc? Kylningen är nog bättre iaf. Sen gillar jag batteritiden på en mac, men den är kanske lika bra på en pc? Dock ska det väl vara enklare att redigera bilder och sånt på en mac? Fast jag känner att jag inte är så insatt :P Någon som har erfarenhet av mac som kan ge lite tips?
Kommentarer
Skrivet av: Maria

haha ja det är det ;)

Datum: 2010-10-13 | Tid: 19:51:08
URL:http://mariamagnell.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0