Ny kamera?

De senaste veckorna har jag börjat fundera på att införskaffa en ny kompaktkamera, då jag inte längre tycker att min Canon håller måttet (mycket eftersom jag vant mig vid min systemkamera vid det här laget). Så därför har jag börjat spana efter en kompaktkamera med inställningsmöjligheter, såsom bländare och slutare.

Först tittade jag på Canon's G11, men efter att ha läst lite recensioner så verkar det som att Panasonic's LX3 är ett bättre val, både fotomässigt och ekonomimässigt. Så jag tänkte försöka hitta den i nån butik så man kan känna lite på den, hur den ligger i handen och så. Däremot tror jag att jag kommer vänta ett tag till med att köpa, men den här kameran är definitivt ett rimligt val när väl plånboken åker fram :)
Kommentarer
Skrivet av: j

Vad har du för kamera i nuläget då? :)

Datum: 2010-05-19 | Tid: 16:36:34
Skrivet av: Jonna

Haha, det var jag som skrev den där kommentaren :D

Datum: 2010-05-19 | Tid: 16:37:05
URL:http://bluesunshiine.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0