Beställning från cdon

För några dagar sedan lade jag en beställning på cdon, eftersom jag ville ha en ny säsong av Scrubs (har köpt alla boxar och kollat på det från början). Dock så blev det lite mer än bara en Scrubs-box.

Har tänkt att ersätta mina bra vhs-filmer med dvd istället, eller blueray där det känns värt det. Började med dessa fyra. Patrioten hade jag dock bara inspelad på vhs, men den är ju riktigt bra så jag tyckte det var värt det :) Dessa fyra filmer kostade bara 49,50:-/st. Sjukt billigt! Har ni inte sett A Beautiful Mind så vill jag tipsa om den! Russell Crowe gör en jättebra rolltolkning och historien är så bra!

Och så fick det bli de här också. Ali har jag inte sett men Will Smith brukar ju göra bra filmer så jag chansade :) Kostade dessutom bara 59:- :) Sommaren med Göran såg Amelie & jag på bio i somras, och gud vad rolig den var! Haha, var bara tvungen att ha den :) Och så självklart en Johnny Depp-film :) Sweeney Todd på blueray, vilken bild! Eller som älskling uttryckte det: "Man ser ju varenda rynka i hans ansikte!" :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0