100113

Idag har jag träffat Ida :) Hon har ju varit iväg i Afrika i en månad, så vi hade en hel del att ta igen :) Var ute och gick en runda, det behövde jag verkligen kan jag säga! Ska nog ta mig en promenix här hemma också sen på crosstrainern :)

Efter promenaden hängde jag med hem till Ida, första gången jag var inne så jag fick se hennes rum som hon hade målat så fint i vitt och svart :) Mycket smakfullt :) Och så fick jag träffa kisemisarna :) Den ena var hela 17 år gammal, och det syntes inte att hon var en dag över 10! ;) Hursomhelst, jättesöta var dom båda två :) Men den lilla var minsann lite busig, attackerade min hand helt utan förvarning, och bara några minuter senare attackerar hon mitt ben också! Busen ^^

Vi hann också med att kolla igenom bilderna från Afrika-resan. Gud vilka fina miljöer alltså! Och djuren! Jag älskar djur, Ida också, hon hade tagit jättemycket bilder på lejon, flodhästar, giraffer, zebror och allt möjligt :) Jättekul! Tycker faktiskt att djur är bland det roligaste att fotografera. Och människor :) Tråkigt bara att det är så många människor som inte vill vara med på bild :(

Jag har också hunnit med att besöka tandläkaren idag. Gick skitbra! Hon flyttade ner mig från riskgrupp 2 till riskgrupp 1 :) De tyckte att jag hade så himla fina tänder ^^ Haha. Så det var jättebra, behöver jag inte betala 110 kr i månaden :) Får se vad den nya summan blir. Nu ska jag nog gå och städa lite på rummet mitt. See ya!
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0