Paket från Bluebox :)

Hej svejs! Fick ett paket i brevlådan idag, ett blått sådant, och det betyder att det kommer från Bluebox :) Haha. Eller det kan betyda det iaf. Hursomhelst, tänkte bara visa lite snabbt innehållet i paketet :)

Två läppglans i form av små cupcakes :) Hur söta som helst, kostar 29:-/st, men det är inte mycket i dom tyvärr. Men jag var tvungen att ha dom iaf, så söta :)

Sen köpte jag även spelet "Jag har aldrig" i kortform. Tycker det kan vara ganska kul att spela på fest, och ett kul sätt att lära känna varandra på :) Och för mig som har såå dålig fantasi är det ju perfekt att ha meningar färdiga :) Kostar 99:-. Länk till Bluebox här.
Kommentarer
Skrivet av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: Det är en liten burk : ) Eller en halv stor som vi brukar ta ; )

Datum: 2010-02-12 | Tid: 19:48:34
URL:http://lindablom.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0