Mmmm....paj :)

Då har Pierre & Mimmi åkt hem, bara disken som återstår nu, men den tar vi nog hand om imorrn istället :) Är ganska sugen på ett avsnitt Arkiv X innan det är dags för sängen. Kvällen blev lyckad, vi gjorde som sagt kycklingfilé med sån där frusen mix från Findus med bland annat sötpotatis i. Första gången jag åt sötpotatis, tror det var första gången för oss alla, men det var ganska gott :)

Efterrätt hann vi också med, hallon -och blåbärspaj med vit choklad och kokos :) Fast vet inte om det kan kallas paj, men gott är det iaf :) Till och med Pierre som inte ens tycker om kokos (vilket jag inte visste innan jag gjorde pajen) tyckte att den var jättegod och tog till och med om ett par gånger :) Som ni ser på bilden nedan så gick pajen åt så jag tror att alla tyckte den var lika god som jag tycker att den är :)

Nu kallar Mulder & Scully ;) Gonatt och hoppas ni hade en trevlig kväll allihopa, det hade vi iaf :)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0