Det där med coaching

Hej hopp!

Vaknade för ungefär 1½ timme sen, sjukt! Bara för jag satt uppe och tittade på How I met your mother & Seinfeld... *suck* Men nu är jag vaken iaf, och solen skiner så jag är lite halvsugen på att gå en runda med systemkameran. Det är ju så fint med snö, även om jag börjar så smått att tröttna på den...

Men innan jag går ut så måste jag nog faktiskt ringa lite samtal. Min jobbcoach tycker ju att jag ska ha inte bara en eller två, utan TRE praktiker. Grejen är såhär, att jag har en bestämd praktikplats hos Hemtex i Karlshamn som börjar i slutet av mars. Eftersom det är ganska länge dit så ville hon att jag skulle skaffa en till och vara på innan dess. Så jag pratade med en annan affär, även där var det i mars de kunde tänka sig att ta in mig. Så nu måste jag lika förbannat ringa till ytterliggare en! Visst är det bra att komma ut och testa på, men hallå? Är det verkligen nödvändigt med TRE stycken? Hoppas jag får jobb på någon av dom, annars.... ja, då rycker jag väl mitt hår eller nåt :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0