Photoshop-skills ;P



Haha jag vet, inte världens mest avancerade grej att göra kanske, för dom som kan photoshop. Men jag är faktiskt självlärd (förrutom lite hjälp från älsk) så jag blir alltid lika stolt över mig själv när jag lyckas göra något i Photoshop ^^

Det här är en liten kort lista på vad jag vill ha just nu. Har funderat på blanka leggings ett tag, och var nära att beställa ett par från H&M innan, men jag drog mig ur i sista sekund. Kanske inte borde gjort det? Känns ändå som ett bra plagg att satsa på, gör ju outfiten mer "festlig" eller vad man ska säga. Tycker det är så tråkigt med vanliga bomullsleggings :P

Jeans från H&M köpte jag ett par i somras, och jag älskar dom! Innan har jag provat deras jeans, och dom har suttit så konstigt liksom. Men dessa sitter skitbra! Och så sköna också :) Så jag vill hitta ett par till, som är tyyp likadana, kanske bara nån annan färg då :)

Stövletter httade jag också ett par på BR skor innan, men jag köpte inte dom eftersom 1. Jag är så dålig på att gå i klackade skor, och 2. Jag tyckte de var aningen dyra för mig just nu. Men nu i efterhand ångrar jag mig lite, skulle jag köpt dom? Man kanske skulle köra dit och se om de finns kvar än... De var jättefina iaf, har kollat runt på sajter men inte hittat några som ens kommer i närheten av dom :/ Blir kanske en liten runda imorrn då :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0