Gitarrspelande Jelene?


Bild: www.toysmusic.se

Har fått för mig att jag vill lära mig att spela gitarr. Det har iofs länge varit nåt jag vill göra, men det har liksom aldrig blivit av. Men fasen vad mysigt det hade varit att bara kunna ta fram gitarren och köra nån go låt på fest eller bara när man sitter hemma och inte har nåt annat att göra. Jag tror jag hade sett bra ut med en gitarr i famnen, eller vad säger ni? ;)

Problemet är ju vilken gitarr man ska köpa då, man vill ju inte köpa en dyr när man inte kan spela, men samtidigt vill man inte ha nån skitbillig som bara går sönder. Såg till exempel en på Rusta för 300 kr, kan det vara nåt att ha? Eller man ska kanske hellre lägga några hundralappar till och få en riktig... Vi får se hur det utvecklas det här. Jag vet iaf att älskling också vill lära sig :)
Kommentarer
Skrivet av: STOCKHOLMSJENNA - Hästbloggen för dig!

det är ju grymt svårt att spela!

Datum: 2009-12-17 | Tid: 19:56:40
URL:http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0