Omstylat vardagsrum

Jag kunde inte hålla fingrarna i styr längre igår, så jag stylade om hela vardagsrummet. En liten pre-sommarmakeover kan man säga. Jag väntar fortfarande på mina nya kuddfodral, som dock borde komma idag, men det kliade i mina inredarfingrar igår så då fick det bli såhär :P


Tog väck de lila längderna och lät endast de vita vara kvar, blev så mycket ljusare!

Gråa ljus fick det bli så länge, innan det blåa temat kommer :)

Gjorde en liten installation här med sand köpt på burk och fina snäckor (också köpta). Detta får dock vara kvar hela sommaren tror jag :)

Rött, svart och vitt i soffan fick det bli så länge. Tog de rödvita kuddarna som jag egentligen har på balkongen, så slipper de ligga o skräpa på golvet när de inte används :P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0