Istället för bilder

Jag vet inte hur det är för er andra, men mitt blogg-verktyg fungerar inte alls som jag vill sen igår. Jag kan inte ladda upp några bilder i mina inlägg, så därför, istället för att visa bilderna från midsommar så får jag väl bara berätta vad som hände.

Vi hamnade hemma hos mig och Johan i våran lägenhet. Vi var sex stycken, ganska lagom tycker jag :) Vi träffades kl.15 och började grilla direkt. Killarna skötte grillen och vi övervakade från balkongen innan det var dags att gå in och fixa salladen och nypotatisen :) Det blev kanongott och precis när vi satte oss ner för att äta så kom ösregnet! Vilken tur att vi hann grilla klart innan den skuren kom!

Efter maten blev det lite spel på playstationet. Start the party och DanceStar Party. Sedan, när det hade slutat regna gick vi ut och spelade lite kubb på vår gräsmatta nedanför balkongen. Tjejerna vann, of course! :) Och efter kubbet var det paraplygolf, där man ska lyckas slå en golfboll så den hamnar i ett uppfällt paraply. Lättare sagt än gjort, men några slag fick vi in iaf :) Det slutade dock med att killarna vann den här grenen och därmed var det oavgjort för fler lekar blev det inte.

Vi gick in igen och förberedde fikat, som bestod av två tårtor, en vanlig jordgubbstårta (fast med en liten twist) som Robin och Linnea hade gjort, och en brownietårta med jordgubbsmousse som jag hade gjort. Även efterrätten var kanongod och mätta och belåtna återgick vi till att dansa. 

Efter att vi dansat oss svettiga blev det snacks och jordgubbar, och texas hold em :) Det gick ganska bra för mig måste jag säga. När vi hade spelat en stund tröttnade vi och tog fram tequilan. Det var första gången för många av oss, men vi gillade det :) Så mycket att vi tömde hela flaskan! Det blev en galen kväll med många skratt, det var länge sen jag hade så roligt :) Vill passa på att tacka alla som var med för en sjudundrans midsommarfest! Jag hade jättekul och skulle inte ha nåt emot att fira nästa midsommar likadant :)

Nu håller vi tummarna för att jag snart ska kunna ladda upp bilderna så ni får se lite också, och inte bara läsa ;)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0