Egna smycken

Igår var jag med min brors flickvän och tillverkade egna smycken i Sölvesborg. Fantasilös som man är tog det ett tag att komma på vad man skulle göra, det fanns så himla mycket att välja på! Men till slut så hittade jag ett snyggt kors som jag gjorde ett armband av och sen rullade det på. Jag gjorde totalt fyra smycken, ett halsband och ett armband till Johan och två armband till mig själv (alltså de två på bilderna).

Det var faktiskt ganska kul att göra egna smycken även om fantasin tryter :) Och så var det ju billigt med. Jag betalade bara 189kr för alla fyra smyckena. Och så får man ju ett smycke som ingen annan har :)

Kommentarer
Skrivet av: Mimmi

Vad snygga!! :)

Datum: 2012-07-09 | Tid: 21:15:07

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0