Det kliar i mina inredarfingrar!

Jag vill ändra om i vårt vardagsrum. Jag är liksom inte riktigt nöjd. I ena hörnet av rummet ligger det typ 12 meter sladd i en enda röra, och på golvet i slutet av denna härva står det ett styck modem och en styck router. Vi behöver något att ställa detta på, och eftersom min kära sambo inte vill kapa sladden så den blir lagom lång (för han kan ju komma att behöva en längre en dag) så vill jag iaf ändå dölja sladdarna på nåt fiffigt sätt. Dessutom behöver vi nån slags förvaring vid databordet, där man kan ha kontorsgrejer och sånt liksom. Så jag började fundera, och nu har jag nog klurat ut en bra plan.


Den här expedithyllan står just nu mot väggen som är bredvid tv:n (tv: står till höger om denna), den tänkte jag att vi skulle flytta...

...hit! Här ser ni den oerhört fina sladdhärvan och routern i hörnan där. 

Och här i denna hörnan, som är motsatt ifrån datorhörnan tänkte jag ställa in en liten bokhylla. Antagligen en liten expedit med 4 fack, en vit. Där skulle man då kunna förvara pärmar och sladdar och sånt som hör till dator och kontor.

Och till sist, en sak som inte hör till problemet egentligen. Här vill jag ha en stor fin grön växt :)

Där den svarta expedithyllan står nu får vi ju hitta något annat att ha där. Funderar på en vit låg bokhylla/sideboard, och sen en snygg stor zebratavla, eller en världskarta över den :) Och så kommer det antagligen bli blått som accentfärg i sommar :) Vad tror ni, blir detta bra?
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0