Drömhemmet

Bestämde mig för att ta en titt på Hemnet för att finna lite inspiration kring hur jag skulle vilja att mitt hem såg ut. För jag är inte riktigt hundra på vilken stil jag egentligen vill ha. Jag vet att jag vill ha det ganska modernt, men när det är modernt finns det en viss risk att det blir kallt och opersonligt, och det vill jag absolut inte! Så man vill ju finna en balans däremellan.

Jag tror jag vill ha en lugn bas med mycket vitt och beiga toner. Sedan vill jag nog ha lite färgklickar i form av blommor, ljus och textilier. Jag gillar mötet av vitt och trä, så ett trägolv är ett måste! Däremot är det snyggt med klinkers i hallen. Vill såklart även ha en egen walk-in-closet som är precis lika organiserad som den nedan :) 


Bilder från Hemnet
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0