Det tuffar på...

Det har återigen varit tyst i bloggen ett tag, och det beror på en mängd saker. Just nu händer det ganska mycket i mitt liv, och man har mycket att tänka på och mycket att göra! Men det mesta är ju roliga saker så det gör inget :) Johan och jag är på lägenhetsjakt, och letar efter nytt boende så snart som möjligt. Vi har redan varit och kollat på två lägenheter, men det var tyvärr inget för oss. Men idag ska vi iväg och kolla på en till och jag har stoora förväntningar på den :) 

Förrutom detta så är det ju såklart skolan som tar upp tid. Vi är inne i andra delen av butikskommunikation med Hans Fisker, och det är minst sagt uttröttande haha! Men det är ju självklart även kul och intressant :) Sen ska vi ju ut på vår tredje och sista LIA efter jul och jag har ju aldrig tid att sätta mig och ringa till nån butik! Så liite stressad är man över det med. Och snart är julhandeln i full gång och då känns det ju dumt att komma mitt i all stress med. Men det löser sig nog, sa optimisten :)

Har även varit duktig och bytt till vinterdäck idag :) Eller okey då, det var pappa som gjorde det mesta av jobbet. Själv fick man hoppa lite på fälgkorset och sätta på navkapslarna och greja med domkraften. Och såklart rengöra däcken innan de ställs in i förrådet :) Så nu är man redo för vargavintern! ;P
Kommentarer
Skrivet av: Mimmi

Hoppas lägenheten är fin, hör av dig sen hur den va! :)

Datum: 2011-11-28 | Tid: 14:29:45
Skrivet av: Helena

Datum: 2011-12-04 | Tid: 12:01:11

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0