Ny vårgarderob?

Varför kommer det alltid in nya snygga saker på H&M's webbshopp efter att jag har beställt? Jag tror att de i hemlighet övervakar mina köp och sen bestämmer att de ska släppa en ny kollektion först efter jag har lagt in min beställning. Ja, så måste det vara! ;P

Hursomhelst, igår kom min påse i brevlådan med 2 toppar, en klänning och ett par shorts. Och jag som bara skulle shoppa när det var absolut  nödvändigt. Yeah right! Haha! Not gonna happeeeen ;) Tidigare i veckan kom en ny bikini på posten också, och den satt asniiice, och färgen var också skitläcker. Sjukt nöjd :) Min vår och sommar kommer bli vit, blå och korall tror jag. Lite preppy färger kanske, men stilen kommer nog vara mer casual. Jag är ju inte den typen som kör efter nån särskild stil heller, jag kör mitt race sen får det bära eller brista :) Men vitt funkar ju alltid, och det är en färg som jag verkligen trivs i. Hellre vitt än svart för min del :) 

Nyckelplaggen för min del är nog jeansshorts, en sval klänning, oversize-toppar och flätat brunt läderbälte :)


Tyyp såhär kommer jag gå klädd i sommar :)
(bilder från H&M)
Kommentarer
Skrivet av: Jennie ♥

hoppas du får en fortsatt bra dag!

Datum: 2011-03-22 | Tid: 15:45:09
URL:http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0