I'm gonna stand 'til I get there

Tjohej! Här var det torrare än i Sahara! (bloggtorka :P) Tänkte bara uppdatera lite med vad jag har för mig om dagarna. Idag har jag gjort om två skyltfönster på JC. Ett som var enligt JC's egna manual (Marwin Sports, fick dock ändra om lite eftersom vi bara hade en tjejdocka) och ett eget, där jag fick hjälp av en annan praktikant som heter Elin. Vi gjorde ett specialfönster för märket Diesel. Less is more blev ledordet till slut. Vi valde att hänga ihopvikta jeans från taket i krokar, och det blev ganska häftigt tycker jag :) Men vi får väl se om de hänger kvar imorrn bitti, för de satt lite löst ;P Det är så himla kul att få möjlighet att testa fritt, för då lär man ju sig på kuppen med :)

Nu tänkta jag bädda ner mig i sängen och titta på lite Californication och drömma om varmare breddgrader ;P
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0