Sommarlov!

Tjo! Det var ett tag sedan jag skrev, har haft fullt upp med att ha sommarlov, haha! Igår var vi ute och åt och hade trevligt med vänner. Gud, så mätt var det länge sedan jag var! Men ack så gott det var! Grillad kycklingfilé med hemmagjorda pommes och bearnaisesås :P Vi kubbade också lite och spelade Playstation Move på kvällen för att göra av med lite kalorier ;) 

Och i fredags åkte jag och älskling på en spontantripp till Väla :D Jag shoppade loss ordentligt må jag säga. Kom hem med kassar från Only, Gina Tricot, H&M, Stadium och Bik Bok. Och inte nog med det, när jag kom hem så låg det ett paket från H&M i min brevlåda :) Visar eventuellt något en annan gång. Just nu vill jag bara ut o njuta av den härliga sommarvärmen, denna nationaldag :D


Fick iallafall med mig väskan och den blå toppen hem :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0