VG i Marknadsföring!

Ja, så har vi då fått våra slutbetyg i sista kursen vi hade innan sommaren, och det var alltså Marknadsföring och till min stora glädje såg jag att jag minsann hade fått ett VG! Inte illa pinkat ;P Skämt åsido, var jag helt inställd på att få G i den här kursen så jag blev naturligtvis väldigt glad :) (Bör tilläggas att MVG inte existerar på våran skola, så VG är det högsta man kan få) Detta borde egentligen firas, men jag ska ju jobba imorrn bitti så det blir nog inget roligt firande. Kanske lite glass ikväll? :)

Okey, så halva studietiden har gått, vad har jag gjort, och vad har jag att se fram emot? Här kommer en kort sammanfattning:


+ 2 LIA-perioder till (har haft en)

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0