Jobb-och-skoj-vecka :)

Imorgon börjar den längsta jobbveckan igen. Det var den veckan jag började med när jag började sommarjobba i juni. 56 timmars arbete har jag att se fram emot, och ändå ska jag hinna med både det ena och det andra. Eller ja, Amelie och jag tänkte köra en repris på våran Burlövs-tripp vi hade för nåt år sedan. Så det blir jobb måndag eftermiddag till kl. 22, sen sticker vi tidigt till Burlöv på tisdagen, sen är det förmiddagspass till kl. 14 både onsdag och torsdag och efter det sista passet där blir det hem till Amelie för drinkar och skitsnack in på småtimmarna för att förbereda oss för kommande helgpass :) Sen går vi på igen och jobbar natt fredag, lördag och söndag. Friveckan som kommer därefter kommer vara behövlig :)


Innan Östersjöfestivalen. Topp - Gina Tricot | Kavaj & blomma - H&M | Nitarmband - Guldfynd
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0