Throw your hands in the air and...

Scream you're alive! Ja, jag lever, jag har bara en del att göra just nu. Skönt med kortvecka i skolan (gick bara mån-tis), men nu väntar hemarbete med praktikfallet. Vi ska nämligen välja ut en butik där vi vill göra en förändring som ska öka butikens försäljning. Jättekul, för det är ju just detta som vårt yrke handlar om! Verkligen ett praktikfall i sin rätta bemärkelse!

Därefter ska vi göra en resultatbudget över kostnaderna och de förväntade inkomsterna som förändringen medför och skriva en rapport om detta. Utöver budgeten ska vi även fastställa nya måltal för några olika nyckeltal. (fråga mig inte vad detta innebär, för det vet jag inte än). Jag har valt att göra mitt praktikfall i samma butik som jag ska göra min LIA, nämligen JC :) Detta ska bli spännande. Svårt, men samtidigt kul :)

Så just nu håller jag på med min kostnadsberäkning, håll tummarna för att det blir plus i slutändan ;)

pluggmusik: Jay Smith
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0