Take me away...

Guuud vad jag längtar utomlands just nu. Sitter och kikar på resesajter och drömmer mig bort. Egypten hade ju inte varit helt fel, det var egentligen vårt förstahandsval när det till slut blev Cypern i somras. Men Italien ligger också högt upp på listan. Någonstans där det finns saker att titta på, det tror jag att både jag och älsklingen är överens om :) Och den här gången hade det ju varit kul att åka med några vänner. Vi får se, jag håller tummarna för att vi hittar något som passar både budget och önskemål :)
Kommentarer
Skrivet av: Erica

Så länge det är intressant är det ju helt klart värt det! Eller ja, det är ju sant - man orkar ju inte med allt för intensiva kursen hur länge som helst.



Det går framåt här också. Hoppas jag. Känns alltid extra tufft inför tentor. Sjukt att det redan gått en termin.

Datum: 2011-01-16 | Tid: 22:47:02
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Erica

I gengäld får man ju den utbildning man vill ha och förhoppningsvis också jobba med det man vill :)

Det är inte så pjåkigt, hehe.



Ja gud. Detta är vår första hemtenta också. Vi har bara haft salstentor innan. Tycker alltid det är extra svårt första gången med en ny lärare och veta hur mycket han/hon kräver för ett G. Det är ju så olika från lärare till lärare och hur omfattande kursen har varit, tex. förra kursen var rätt svår och intensiv och tentan också men då var lärarna generösa med rättningen.



Vi kan "bara" få högst VG på våra tentor. Och det beror ju som sagt på helt och hållet hur kursen och kraven från läraren är. Hur är det hos er?



Hehe. Jag satsar heller inte på högre än G. Tackar ju givetvis inte nej till VG men känner att jag är nöjd så länge jag blir godkänd :)

Datum: 2011-01-17 | Tid: 10:10:22
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0