Jajamen!

Så fick man äntligen svar på tentan i Butikskommunikation och det blev ett G, och det är jag sjukt nöjd över! Hade mina tvivel att jag inte ens skulle klara den, men jag landade faktiskt på en helt okey summa av 66 poäng av 80 möjliga :) Och projektet är godkänt så nu kan man luta sig tillbaka (eller inte egentligen för nu är det praktikfallet som ska bli klart, och sen är det tenta i butiksekonomi, men iaf :P)

Ikväll firar jag med en gooosig temla och tv-tittande med familjen :) Imorrn tar jag tag i praktikfallet på riktigt. Här ska fixas nya nyckeltal och skrivas rapport, sen är jag klar och kan fokusera på tentan! Skönt det ska bli, förresten, att komma ut på LIA i februari, och jobba lite :) Slippa all stress och plugg ett tag :)


Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0