Efter mycket frustration...

Sådär!
Nu är designen äntligen fixad! Men jag ska inte ta åt mig äran. Jag försökte med allt jag kunde, men till slut fick jag ta hjälp av min älskling, som fixade det på en kvart :) Han är så duktig min pojke <3 Och jag har hunnit fixa nya bilder till menyn och en ny bloglovin'-ikon också, så nu är jag halvvägs färdig :) Ska göra en ny header och fixa till lite smått i menyn. Vill gärna ha arkivet sorterat efter årtal, men jag vet inte riktigt hur man gör. Är det någon därute som vet, så tveka inte att berätta ;)

OBS!
Bloggen funkar bäst på Firefox, vet inte varför, men i Google Chrome så hamnar reklamen över första inlägget :S Vi får se om vi kan fixa det imorrn eller till helgen :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0