Pack up your troubles in your old kit bag and bury them beneath the sea

Torsdagen lider mot sitt slut, imorrn är det ytterliggare en dag på JC som gäller! Måste säga att det är ganska skönt att ha en hel dag ledigt, även om det hade varit skönt att sluta tidigt nån dag också, men på detta sättet så får jag mer tid över för att hitta på saker med vänner t.ex.

Idag har jag varit på besök hos Emma i Karlshamn. Först en liten runda på stan, sen film och snack hemma hos henne. Hittade några guldklimpar på stan, som jag kanske eventuellt visar upp nån annan dag, lite för sent nu :P Vi såg filmen Yes Man, med Jim Carrey. Vi hade båda sett den innan, men går det att få nog av Jim Carrey? Nä, tänkte väl det! ;)

Imorrn blir det också födelsedagsfirande här hemma, med familjen. Så fort jag kommit hem från praktiken så blir det pastasallad! Mumma! Och så lite glass med banan och chokladdopp på det ;D Gottis! På lördag firas det med några vänner. Jag har bokat bord på en resturang och efter middag blir det bowling! :) Goaste helgen på länge, vill jag nog påstå :)


(rubriken har inget med texten att göra, gillar bara låten ;P)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0