Första dagen på LIA:n avklarad

Ja då har man klarat av första dagen på första LIA:n! Jag är på JC, och det är verkligen jättekul! Det första jag fick göra var att larma kläder, sedan hjälptes jag och en annan praktikant åt att att göra om rea-väggen, för den såg lite kaosartad ut, nu tycker jag den ser mycket bättre ut :) Efter det gjorde vi en liten hörna för vårnyheter, mycket sportigt med nätlinnen och mjukisbyxor bl.a. Det hann jag inte få någon bild på, men här är en bild på den nya rea-väggen efter vårt lilla projekt :)


Kommentarer
Skrivet av: Erica

Har du hunnit få någon uppfattning om praktiken än? :)



Nu när du säger det så har jag för mig att du svarat på den frågan tidigare. Hehe. Minnet. Men det är ju bara att tacka och ta emot att få ett truckkort betalat :)



HA-HA-HA! :D

Ja, jag får väl fortfarande betrakta mig som det då. Hurpm. Gröngöling. Hehe ;)

Vet i och för sig de som varit där i åtta år så det är nog sant.

Datum: 2011-02-09 | Tid: 20:35:58
URL:http://chiwicoz.blogg.se/
Skrivet av: Erica

Hehe tack :)



Vad ha du fått göra hittills? Får du flytta runt på saker och inreda?



Sant. Men jämfört med, om det kommer några nya i år, så är jag etablerad :]

Hoho.



Och då borde du ju vara gammelgäddan eller något ;)



Haha ja allt är ju relativt, men i jämförelse med mig så är du ju det ;) Haha. Och jag är gröngöling i jämförelse med de som varit där i åtta år ;D

Datum: 2011-02-10 | Tid: 18:03:00
URL:http://chiwicoz.blogg.se/

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0