2011.04.04

Äntligen börjar jag få lite mer klarhet i vad jag ska köpa till min kära fästeman i födelsedagspresent! Han fyller år på söndag. Bra att bara börja få koll en vecka innan :P Men jag tror det blir ganska bra, jag hoppas det iaf :)

Idag fick jag sluta tidigare från LIA:n. Redan halv 5! Man tackar, man tackar! Särskilt välkommet var det en dag som denna då solen skiner och våren äntligen känns som den är här :) Överlycklig! Imorrn är sista dagen på LIA:n innan redovisning. Dags att börja bli nervös kanske? >.< Nej, det kommer säkert gå bra :)

Är förövrigt väldigt sugen på att testa att göra om ett par jeans till shorts, nu när jag har nya fina jeans från JC :) Ska testa om jag har några som sitter tillräckligt löst över låren, gillar inte när shortsen sitter åt! Blir det något fint så visar jag i bloggen :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0