Nya Hemtex



Ni har väl inte missat att Hemtex har fått ett nytt koncept? Nu ska de enbart sälja mjuk inredning, som gardiner, badlakan, kuddar och dukar. Och det har ju hela tiden varit deras specialitet eller vad man ska kalla det, men de har ju även haft prydnadssaker tidigare. Vad tycker ni om det nya Hemtex?

Själv tycker jag att det känns som en mycket tråkigare butik nu. Jag tycker de hade jättemycket fina prydnadssaker innan och det är synd att de inte längre kommer ha kvar det. Jag gick in på Hemtex i Kristianstad i hopp om att de kanske hade kvar lite prylar, men jag kom nog för sent. De hade lite lyktor och stearinljus, och tvålpumpar, men inte mycket mer än så. Tråkigt...
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0