Hemklickat :)


Så har man köpt sig ännu ett par skor haha! Jag är kanske skofetischist? Nåväl. Jag testade de här skorna i stan igår och blev helt kär i dem. Tyvärr så fanns de inte kvar i min storlek i affären, bara de bruna och jag känner mig mer svart faktiskt ;) Men så kollade jag på webbshoppen och där var de! Kunde inte låta bli att klicka hem dem. Jag hade ju faktiskt 20% rabatt också så istället för 499 betalade jag bara 399kr för dem :)

Förövrigt väldigt sköna, trots klacken. Jag brukar få ont i fötterna av klackskor, iaf de stövletterna jag har. Sandaletterna har jag ju inte använt än ;) Men som sagt, dessa var faktiskt sköna :) Vi får väl se om de är lika sköna efter att ha gått lite i dem. Och så var de ganska enkla att ta av och på, trots snörningen. Kort sagt, är de lika sköna att gå i som de var att stå i (hoho) så är de fullpoängare :)
Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0