Did you tell the world today that...

...we would say goodbye?!

Ja, då har man kommit hem från ytterliggare en dag i skolan.
Har egentligen eget arbete både idag och på onsdag, men jag får pallra mig ner till Malmö ändå, eftersom vi har grupparbete. Lite segt, när man hade kunnat stanna hemma. Det är ju inte det roligaste jag vet att åka tåg 3 timmar om dagen. Men vad gör man inte för att få sig lite utbildning? ;D

Nu har jag precis gjort klart min del av arbetsuppgifterna för dagen. Skönt, nu har jag resten av dagen till att ta det lugnt. Fixa lite middag till imorrn kanske, men annars ska  jag bara göra massa roligt. Spela Mafia II, kanske lite Sims 3 :) Är ganska sugen på att lyssna på Volbeat's album. Det ligger på spotify, men jag får inte min cd förrän imorrn eller onsdag, och det är ju lite fusk att lyssna på den innan när man har beställt den :P


Kommentarer
Skrivet av: Ida

Haaallå ;D jag har kollat egenom din blogg nu, fan vad kul att du börjat skolan och allt! Trivs du? :) Jag och Johan har flyttat in i lägenheten, så du får gärna kika in någon dag så du får se :D Johan får såklart med följa med :D Kram!

Datum: 2010-09-17 | Tid: 14:09:24

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:





RSS 2.0